Simply enter your keyword and we will help you find what you need.

What are you looking for?

customers-employees-resources Customers, Employees, Resources BUSINESS EVOLUTION – the main business pillars and their digital reset after lockdown. Organizator Webinar: doingbusiness.ro

The main business pillars and their digital reset after lockdown

Criza globala actuala a schimbat fundamental ecosistemul de business, generand transformari importante pentru cei mai importanti piloni ai afacerilor – CLIENTI, ANGAjATI si accesul la RESURSELE necesare derularii activitatii.
Liderii companiilor se gandesc la strategii de adaptare si repornire a afacerilor lor. Schimbarile in relatiile cu clientii, furnizorii sau bancile, telemunca si transformarea relatiilor interne - cu si intre angajati, precum si accelerarea tehnologizarii, toate acestea genereaza nevoia acuta de actiune.
“Nu rata niciodata oportunitatea oferita de o criza” ramane o cugetare la fel de valabila si pentru perioada plina de incercari pe care o traversam. Accelerarea tehnologizarii este o astfel de oportunitate pentru a asigura continuitatea si cresterea companiei.

Context ...

Liderii, aflaţi sub presiunea schimbarilor, realizează din ce în ce mai mult ca reactiile rapide si fundamentate fac diferenta intre succes si esec.

Care sunt solutiile pe care managerii le au la indemana pentru a mentine controlul si rezultatele in parametrii prognozati?

Cum folosim digitalizarea si cum luam decizii astfel incat sa maximizam atentia catre cei trei piloni fundamentali de sustinere a business-ului: CLIENTII, RESURSELE, inclusiv financiare, OAMENII?

Adaptarea generează totodată noi presiuni de transformare a modului de lucru, structurii organizaţiilor şi dezvoltarea de noi capabilităţi cu ajutorul tehnologiei si transformarii digitale.

NEW CUSTOMERS’ BEHAVIOR • NEW WORKING MODELS • QUICK ACCESS TO RESOURCES • FASTER DIGITAL TRANSFORMATION

AGENDA .

Comportamentul consumatorului si al clientilor s-a schimbat. Cum reactionam astfel incat sa ne conectam rapid la noile cerinte pentru a-i putea pastra?
Comportamentul si prioritatile angajatilor au evoluat in perioada de izolare si impun ajustari in strategiile companiilor. Cum ii mentinem productivi, implicati si eficienti in noul normal?
Cum ne asiguram accesul la resursele necesare si sa le gestionam corect?
Care sunt tehnologiile care optimizeaza costuri, sporesc eficienta si sustin continuitatea afacerilor?
Ce solutii putem identifica pentru a crea oportunitati pentru companie?

ÎNSCRIE-TE LA WEBINAR .

Organizator .