BALANCING FUTURE TRENDS, CHANGE AND TECHNOLOGY
RETHINK STRATEGY
Evoluţia accelerată din tehnologie precum și schimbările provocate de criza COVID, a adus schimbări semnificative în modul în care companiile îşi conduc afacerile și cum își gestionează resursele, impactând practicile de lucru, colaborarea, relaţiile de business şi interacţiunea cu consumatorii. În cursa pentru diferenţiere şi performanţă, companiile fac un efort continuu de a se reinventa pentru a răspunde cât mai bine noilor condiții economice, aşteptarilor pieţei, angajaţilor şi acţionarilor.
BALANCING FUTURE TRENDS CHANGE AND TECHNOLOGY
CONTEXT ...
Consumatorii îşi orientează din ce în ce mai mult deciziile de cumpărare către companiile care pot satisface cât mai multe segmente din lanţul lor valoric şi care pun accent pe grija față de client, pe soluții optimizate și eficiente.
Managerii, aflaţi sub presiunea obiectivelor şi a schimbării comportamentelor de cumpărare și a nevoilor clienților, realizează din ce în ce mai mult că eficientizarea proceselor interne, documentarea strategiei pe obiective care să rezoneze puternic cu clienţii, poate deschide noi oportunităţi de creştere. Acest lucru generează noi presiuni de transformare atât a culturii cât şi a structurii organizaţiilor oferind totodată oportunitatea dezvoltării de noi capabilităţi.
Replay webinar .
Cristian Turcin
Cloud Services Product Manager @ Orange Business ServicesBogdan Iacob
Senior Key Account Manager Expert Industrial Sales, OMV Petrom SARoxana Mircea
Managing Partner, REI Finance AdvisorsAlin Vidan
VP of Sales la Crystal System GroupTudor Galoș
Senior Consultant, Tudor Galos Consulting - MODERATORBALANCING FUTURE TRENDS, CHANGE AND TECHNOLOGY
De ce să vii la Business Evolution?
Solutii concrete si idei inovative pentru creșterea afacerii
Un hub veritabil de solutii disponibile imediat, idei avansate, modele noi de business, inovație pentru un management strategic și financiar, managementul riscului, strategii pentru eficientizarea resurselor umane, tehnologii de ultimă generație, digitalizare, noi abordări și programe de loializare pentru clienți și multe alte soluții și tactici de business, indispensabile organizațiilor moderne.